Olemme palvelleet asiakastamme Autoalan Keskusliittoa useissa liikejuridiikan asioissa yli kymmenen vuoden ajan. Olemme tarjonneet apua mm. kuluttajajuridiikassa, tietosuojakysymyksissä ja sopimusasioissa. Palvelemme Autoalan Keskusliiton jäsenyrityksiä myös help desk -palvelun muodossa. Toimialatuntemus ja pitkä yhteistyö ovat tuoneet lisäarvoa asiakassuhteeseen.
Videolla yhteistyöstä kertovat lakiasiainjohtaja Timo Niemi, Autoalan Keskusliitto sekä Lexian osakas ja asiakasvastaava Peter Jaari yhdessä Lexian tietosuojavastaava Erika Leinonen kanssa.
Help desk -palvelu Autoalan Keskusliiton jäsenille
Lisäarvo. Lainsäädännön tunteminen on osa autoliikkeen ja korjaamon ammattitaitoa ja selkeä kilpailuetu. Neuvontapalvelu kattaa kaikki liikejuridiikan alat.
Erityiskysymykset. Asiantuntijamme neuvovat erityisesti seuraavissa kysymyksissä: kuluttajansuoja-, markkinointi- ja sopimusoikeus, autokauppaan ja huoltotoimintaan liittyvät kysymykset, etämyynti ja verkkokauppa sekä asiakastietojen hallintaan ja tietosuojaan liittyvät kysymykset.
Yksinkertaisuus. Palvelu on maksutonta AKL:n jäsenille. Jos emme pysty ratkaisemaan kysymystä neuvontapalvelun puitteissa, kerromme tästä asiakkaalle ja ehdotamme erillisen toimeksiannon tekemistä. Jäsenyritykset saavat asianajopalvelumme erikoishintaan.

Tutustu asiakkaaseemme Autoalan Keskusliitto täältä: AKL – Parempaa toimintaympäristöä jäsenyrityksille.
Lue lisää Lexian osaamisalueista täältä: Osaamisalueet – Lexia Asianajotoimisto
Referenssivideon toteutti videotuotannostamme vastaava kumppani Digitoimisto Mojo.