Haemme kahta asiakaspalveluassistenttia Helsinkiin
05.04.2018
Lexia on asiakkaiden menestyksen auttamiseen keskittynyt asianajotoimisto ja palveluksessamme on noin 70 asiantuntijaa. Suomen nopeimmin kasvavassa asianajotoimistossa seuraat ja toteutat toimialan muutosta eturintamassa.
Palvelumme näkyy suoraviivaisena otteena, positiivisena energiana sekä tinkimättömänä asenteena. Teemme juridiikkaa toisiamme sparraavalla asenteella Helsingissä ja Turussa. Haluamme, että meillä on asianajoalan tyytyväisimmät asiakkaat ja työntekijät.
Haemme kahta asiakaspalveluassistenttia Helsinkiin
Oletko pro ja rento?
Erinomainen asiakaspalvelu on meille kunnia-asia ja se on oleellisessa roolissa kaikessa toiminnassamme. Asiakaspalvelutiimimme vastaa mm. vieraiden vastaanotosta, kokousjärjestelyistä, asiakastiloista ja muista avustavista tehtävistä. Tiimi saa jatkuvasti loistavaa palautetta asenteestaan ja toiminnastaan asiakkailtamme sekä yhteistyökumppaneiltamme.
Jos olet, saatat olla uusi lexialainen.
Etsimme kahta asiakaspalvelun ammattilaista vahvistamaan tiimiämme:
Asiakaspalveluassistenttia vakituiseen työsuhteeseen. Vastaat asiakaspalvelustamme ja sen kehittämisestä sekä erilaisten tapahtumien suunnittelusta ja toteuttamisesta. Sinulla on aikaisempaa kokemusta kummastakin työtehtävästä ja langat pysyvät käsissäsi paineenkin alla.
Asiakaspalveluassistenttia äitiyslomansijaiseksi 31.1.2020 asti. Huolehdit mm. vieraiden vastaanotosta ja kokousjärjestelyistä. Sinulla on jo aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja tartut reippaasti monipuolisiin tehtäviin. Vaikka tehtävä onkin määräaikainen, kasvavassa yrityksessämme työt voivat jatkua myös sijaisuuden jälkeen.
Työkielinä käytämme suomea ja englantia. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi ja muu kielitaito on hyvä lisä. Hallitset Office-työkalut, etkä pelkää opetella uusia ohjelmia tai työtapoja.
Kehität kanssamme tulevaisuuden asianajotoimiston menestystarinaa, ja me autamme sinua menestymään omassa roolissasi. Kiinnostavien työtehtävien lisäksi saat joukon mahtavia työkavereita sekä erinomaiset työskentely- ja kehittymismahdollisuudet toimistossamme Helsingin keskustassa. Tarjoamme myös hyvät työsuhde-edut, joita kehitämme jatkuvasti.
Työt alkavat heti, kun löydämme tehtäviin sopivat henkilöt. Lähetäthän siis hakemuksesi ja CV:n palkkatoiveineen mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään 20.4.2018 mennessä osoitteella [email protected]. Mainitse sähköpostin aihekentässä, kumpaa tehtävää haet.
Lisätietoja tehtävistä antaa Chief Happiness Officer Maria Hämäläinen, perjantaina 6.4. klo 10-11 ja torstaina 12.4. klo 14-15, puh. 040 167 9659.