Haemme HR- ja talousassistenttia Helsinkiin

03.07.2019

Lexia on asiakkaiden menestykseen keskittyvä asianajotoimisto, jonka palveluksessa on 70 asiantuntijaa. Olemme toimialamme suunnannäyttäjä asiakaslähtöisyydessä ja se on tehnyt meistä Suomen nopeimmin kasvavan asianajotoimiston. Meillä pääset toteuttamaan toimialamme muutosta eturintamassa.

 

Palvelumme näkyy suoraviivaisena otteena, positiivisena energiana sekä tinkimättömänä asenteena. Teemme juridiikkaa toisiamme sparraavalla asenteella Helsingissä ja Turussa. Haluamme, että meillä on asianajoalan tyytyväisimmät asiakkaat ja työntekijät.

 

Haemme HR- ja talousassistenttia Helsinkiin

 

Oletko pro ja rento?

Olet jo kerryttänyt jonkin verran kokemusta HR:n ja taloushallinnon tehtävistä. Sinulta löytyy oikea draivi, joka tarkoittaa meillä Lexiassa oma-aloitteisuutta, kykyä monen langan pitämiseen käsissä samaan aikaan, tiimityötaitoja, vastuun ottamista, positiivista asennetta sekä halua kehittää Lexiaa omalla työllään.

 

Toimenkuvaasi kuuluu HR:n ja talouden tehtäviä kuten osto- ja kululaskut, laskutus, palkkayhteyshenkilönä toimiminen, HR-järjestelmän päivittäminen, etujen hallinnointi ja raportointi.

 

Toivomme, että sinulla on:

  • sopiva koulutustausta (esim. tradenomi)
  • kokemusta taloushallinnon tehtävistä ja palkanlaskennan yhteyshenkilönä toimimisesta
  • täsmällisyyttä ja numerotarkkuutta
  • erinomaiset tiimityöskentelytaidot
  • kyky toimia ajoittain myös kiireen keskellä
  • joustava ja asiakaslähtöinen asenne
  • kyky itsenäiseen työskentelyyn
  • hyvät MS Office- ja erityisesti Excel-taidot

Jos olet, saatat olla uusi lexialainen.

Kehität kanssamme tulevaisuuden asianajotoimiston menestystarinaa, ja me autamme sinua menestymään omassa roolissasi. Tarjoamme myös kilpailukykyiset työsuhde-edut. Joa tämä kuulostaa sinun uudelta työltäsi, lähetä hakemus ja CV palkkatoiveineen viimeistään 4.8.2019 mennessä osoitteeseen rekry@lexia.fi.

 

Työ on määräaikainen 31.5.2020 asti ja alkaa viimeistään syyskuussa. Aloitamme haastattelut lomien jälkeen elokuun alkupuolella. Lisätietoja tehtävästä antaa 9.-19.7.2019 välisenä aikana Controller Arja Myllymäki, puh. 040 722 8022 ja 1.-2.8.2019 välisenä aikana Chief Happiness Officer Heidi Niemi, puh. 040 141 6697.

Back to Top